Cum sa faci sa fii placut de toata lumea

De cele mai multe ori in viata ni se pare imposibil sa fim pe placul tuturor. Totusi multi dintre cunoscutii nostri reusesc sa faca asta chiar daca noua ni se pare imposibil si mai mult decat atat ne starnesc invidia pentru ca sunt atat de iubiti, aclamati si etc. Si stam si ne gandim: “ de ce prietena mea cea mai buna este atat de populara” - “ de ce fratele meu are atat de multi ptieteni” si multe altele de genul. Insa nu ne dam seama ca r fi ceva gresit in comportamentul nostru. Iata cateva lucruri pe care le poti schimba la tine fara a renunta la prea mult, ca sa poti fi placut de toata lumea, fara riscul de a mai starni certuri sau alte nebunii haotice in jurul tau:

1. zi ca el si fa ca tine - acest principiu crede-ma ca iti aduce cea mai popularitate si te ajuta sa fii placut de toata lumea. Adica sa fim seriosi ca cei din jurul nostru au nevoie de certitudini si de aprobari si in nici un caz nu au nevoie sa faci ca ei. Desigur la locul de munca unde seful iti comanda, trebuie sa faci ca el, desi chiar si acii mai poti jongla cate putin. Iar atunci cand esti descoperit ca doar “ai zis ca el dar ai facut ca tine”, fa pe prostul, e cea mai buna metoda de a scapa de probleme fara a-ti atrage mania altuia.
2. zambeste!!!! zambeste cat ti-e lumea de mare si nu uita ca un zambet poate schimba o viata. Daca te certi cu cineva sau cineva iti spune lucruri urate, zambeste-i, chiar daca in gandul tau iti vine sa o injuri, iar daca chiar vrei sa injuri pe cineva sa il trimiti naibii, atunci fa-o cu zambetul pe buze.
3. fii nepasator - adica daca nu iti convine ceva incearca sa nu bagi de seama
4. fa-te ca esti interesat de cei din jurul tau. Chiar daca nu iti pasa sau chiar te doare in fund pe romaneste de ce a mai facut cutarescu, cand te intalnesti cu el, chiar daca e dupa doi ani sau douazeci de ani, cel mai bine este sa te prefaci ca este bine si te intereseaza viata lui. Intreaba-l de parinti, de iubita, de frati etc. Se va bucura si cu siguranta iti va da o bila alba si va spune altora “ce de treaba e”
5. cand iti vine sa rabufnesti cu replica “ti-am zis eu” inghite in sec, tare, de trei ori, prefa-te ca nici macar nu ai auzit ca ai avut dreptate decat daca ti se zice a doua oara si atunci ai sansa sa it culegi si laurii si daca arati si putina compasiune cu siguranta vei avea de castigat, multa - multa simpatie. Oricum ar fi insa, e destul de greu sa fii placut de toata lumea, deoarece asta inseamna sa minti in nesimtire. De exemplu - eu! Eu sunt aceea care nu minte, ci zice mereu adevarul, iar lumea ma confunda cu o nesimtita.

Adica daca nu imi convine ca doamna de la magazin vorbeste cu cineva la telefon in loc sa ma serveasca si ii atrag atentia, imi spune ca sunt nesimtita si ca nu imi vad de treaba mea. Iar daca nu ii zic si ii zambesc trebuie sa ma pastrez calma pentru ca sigur ma serveste a doua zi sau in orice caz dupa ce termina convorbirea ca doar pentru asta e platita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu