Sut si gol!

Fotbal, meci, minge, antrenor, sut, gol...hmmm. Stiu foarte putine cuvinte despre acest subiect, cu toate ca este permanent prezent in viata noastra cea de toate zilele. Cuvinte gen “penalty, corner, etc” habar nu am ce semnifica si nici macar nu am avut cea mai mica curiozitate sa ma interesez despre acest subiect.Toate, dar absolut toate stirile sportive incep cu fotbalul....si tin aproximativ 30 de minute, dupa care, in 10 minute se mai prezinta si alte stiri din handbal, inot, etc. Asta nu ar fi problema majora in aceasta ecuatie. 

Problema este ca stirile despre fotbal...nu sunt de fapt despre fotbal....ci despre fotbalisti: ce a mai mancat Mutu, de la ce echipa a mai fost dat afara Tamas si aceste noutati fabuloase continua pentru o jumatate de ora. Sincer, nu am nervi, rabdare si timp sa ascult aceste bazaconii. Asa mi se par mie si este doar o parere personala. Se stie, in fotbal se fac cei mai multi bani, o gramada de fotbalisti sunt chiar draguti, manechinele se inghesuie la usa lor....dar, de aici pana la a intelege scopul si utilitatea unui joc in care o gramada de barbati alearga in jurul unei mingi si se chinuie timp de 2 ore sa marcheze cat mai multe goluri in poarta adversa...nu am inteles si nici nu voi putea intelege vreodata. Ok, sunt femeie, deci.....prin definitie nu prea are cum sa ma pasioneze un astfel de sport (cu toate ca sunt foarte multe femei care urmaresc acest sport - microbiste) dar eu sunt convinsa ca sunt multe alte sporturi mai interesante, mai practice, care iti dezvolta corpul si mintea intr-un mod destul de armonios...dar pana atunci, tot ce pot sa mai zic este atat...sut si gol!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu