Ce as face in ultima zi pe pamant

De multe ori m-am gandit ca as vrea sa apuc sfarsitul, dar sfarsitul sfarsitului, cel mare, ca sa vad sie u cum se duce totul de rapa. Cand eram ami mica ma gandeam mereu seara ca a doua zie ultima zi pe care o voi trai pe pamant si visam noaptea ce faceam eu in ultima mea zi pe Terra. Erau doar visele copilariei, adica ceva de genul: mancam multa ciocolata, ieseam cu mama la plimbare, ma dadea in toate masinutele posibile, calaream un cal, mergeam cu bicicleta si altele.

Acum sincer, ma gandesc de multe ori ce as face eu daca maine ar fi ultima zi pe Pamant, a mea si a tuturor celor pe care ii cunosc. Cred ca as intra intr-o depresie groaznica, cred ca as plange in prima faza si m-as gandi la toate lucrurile pe care le am in plan pentru viata asta si pe care nu le voi mai putea avea niciodata.

Am vazut de curand un film - Knowing, e de prin 2009 si se pare ca acolo o fata stia ca vine sfarsitul lumii, s-a sinucis ca nu suporta ideea si apoi peste cativa ani alti doi copii mici au avut revelatii. Ma gandeam la filmul ala, ca daca ar fi finalul lumii prin foc, eu chiar ca as bea ceva tare inainte sa ma cuprinda flacarile. Dar speram sa nu il prindem asa poate o sa fie mai apocaliptic, poate o sa ploua cu gheata si cu foc in acelasi timp ca sa ne putem alege moartea.

Ideea e ca eu daca as sti ca maine e finalul lumii, in prima faza as ramane blocata asa cum am zis, iar apoi mi-as lua repede iubitul de mana si am fugi. Am fugi ca sa putem sa ii vedem pe toti, sa ii imbratisam si sa ne luam ramas bun, pana dincolo. As fugi ca apoi dupa ce mi-am vazut pentru ultima data semenii, sa ajung intr-o padure, sa facem un foc mic, sa bem o cafea si sa asteptam asa linistiti sa vina.

M-am mai gandit de multe ori si ca as manca mult inainte asta ca sa nu mor cu burta goala, era o gluma de-a mea. Dar cred ca numai la mancare nu ma gandesc eu atunci. Cert e ca mi-as face o salata cu de toate adica un fel de salata beof insa si cu ciuperci si cu usturoi, si alte verdeturi, si mi-as pune si o sticla de Jagger langa mine. Dar nu singura, sa nu mor singura, si as vrea macar sa vina asa dintr-o data daca tot vine. Sa nu simt nimic. Eu nu am regrete pentru nimic. Oamenii cu care m-am certat sau cel putin cu care nu mai vorbesc, nu mai sunt prieteni pentru ca nu trebuiau sa fie de la bun inceput. deci nu trebuei sa imi cer iertare la nimeni ci doar sa imi iau ramas bun.

Voi ce ati face daca maine ar fi ultima zi pe pamant?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu