Ce face plictiseala din om? Na ce face!

Plictiseala e în toi.Argumente

Am ajuns să-mi fac curat în cameră din proprie inițiativă.

Am ajuns să scriu www.hi5.com când defapt vroiam să intru pe un alt site.

Am ajuns să scriu www.hi5. com cu ochii închiși.

Am ajuns să scriu des pe blog (chestii neinteresante).

Am ajuns să îmi schimb scaunul de la calculator- de vreo 3 ori. (Din seria ”ce-am experimentat nou în vacanța asta?”)

Am ajuns să aștept să fie Octombrie (Poate și pentru că-i http://www.last.fm/event/1182400+IAMX+at+Fratelli+Studios+on+1+October+2009 )

Of Doamne..Am ajuns să fumez ..așa de prosteala…vreo 2 țigări toată vacanța…așa..de prosteală…știți voi.

Am ajuns să îmi pun Windows 7 (Tot din seria mai sus menționată)

Am ajuns să îi cer profei de franceză din particular mai multă temă.

Am ajuns să mă plictisesc dupa 20 de pagini dintr-o carte, și să renunț.

Am ajuns să ma plictisesc dupa 2 minute de hi5/myspace/facebook…și să nu renunț.

Am ajuns să mănânc prea multe dulciuri.

Am ajuns să îmi fac un breton muuult, mult prea scurt- și mult prea penibil. (Tot seria aia.)

Am ajuns să lucrez la bunică-mea la contabilitate.

Am ajuns să scriu poezii.

Am ajuns să vreau să dorm.

Am ajuns aproape să ajung să fiu o mediocră.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu