Ce pixici are Yahoo?

Nu-mi revin cât de idiot e!!!

Cum să suspendezi conturi? CUM?? Da cum să am toate conturile de pe toate idioţeniile de site-uri pe acelaşi mail, şi Yahoo! să-mi suspendeze IDul? Şi nu doar mie. E strigător la ceeeerrrr!!! S-a mai întâmplat unei grămezi de lume.

Bine, că-i clar că am ghinion, asta ştiam deja. Dacă YaPoo(p) dă afară useri, e clar că-s printre ăia. Cred că se cheamă bad karma.

Nu că aş fi o dependentă de mess, deşi sunt online destul de multe ore pe zi, nu prea petrec timp vorbind cu oamenii. Dacă cineva mă contactează, bine, dacă nu, iarăşi bine. Dar nu poate să nu ma frustreze şi să nu mă întreb de fiecare blestemată de dată când încerc să intru şi îmi zice că wrong password “Frate, de ce faci asta?”

Ar fi frumos şi demn să renunţ la Yahoo! în semn de protest. Dar ce fac defapt? Îmi fac ID nou.

ĂĂĂĂ….Urmează să pun şi rage image cu rahatul ăsta, că-i prea de tot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu