Cat de des te machiezi?

Eu nu ma prea machiez, doar la ocazii speciale. Nu am farduri foarte scumpe. Am farduri de la o firma nici foarte ieftina, dar nici excesiv de scumpa. Si nici nu stau 3 ceasuri sa ma machiez. Daca vreau sa impresionez, mai bine merg la un profesionist, si ma las pe mana lui. Sau ma rog, a ei. La nunta m-a machiat o tipa, si chiar mi-a placut. In rest, ma machiez eu daca am chef si timp. Cu doua fete dupa mine mereu, e cam greu sa fac asta. Mai mereu ma intreaba cea mare, ce e aia la ce foloseste. Apoi ma roaga, sa o fac si pe ea. Noroc pe mine, o mai pot prosti, ma fac doar ca o rujez, si pleaca la oglinda bucuroasa. La fel e si cu parfumurile. Daca ma vede ca ma dau cu parfum, hop si cea mare sa o fac si pe ea. Doar ca aici, nu o mai pot fenta, si musai sa o parfumez. Si ii place. Intr-o vreme avea si ea parfumul ei. Dar nu l-am prea folosit, a expirat, si l-am aruncat. Nici cu lac nu ma prea fac. Nu am timp, nu de alta. Si oricum, se crapa destul de repede. Nu am rabdare sa mi-l dau jos, si arat ca o vanzatoare din piata cu lacul cojit pe la unghii. Toate astea le fac, din an in pasti, atunci cand sunt fara fete si am si chef. Atunci cand ma vede sotul se bucura, ca parca mai ies si eu din atmosfera de mama crizata. Si parca prind culoare. Si eu ma simt bine, mai atragatoare, mai sexy. Sotul se simte si el mandru cu mine pe strada, si asa toata lumea e fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu