o noapte zbuciumata

deci am nevoie de ajutor neaparat…oricat am cautat pe net informatii despre noul membru al familiei mele,degeabaaaaaaaaaa
azi noapte am adormit cu el in brate pe canapeaua din sufragerie..de ce?
well dupa ce mi-am trimis copii la somn,a innebunit potaia..
fugea pe hol de colo pana colo mirosind covorul si scancind..
se urca pe usa de la camera copiilor si chelacaia..
ma maraia,bagandu-se intr-un colt..tremurand tot
nu tre sa fi geniu ca sa pricepi ca jelea dupa copii mei…
l-am pus in poala,m-am apucat de crosetat..mai am de crosetau frajuri la fular si gata…
s-a facut 12 noaptea..potaia ma spiona..
mai nene m-am dus la baie,ea dupa mine..
cum ma simtea ca ma misc ,intra in alerta cu urechile alea satelitare..
hmm..am luat o patura,m-am intins pe canapea..si ce crezi al naibi drac?
in gatul meu s-a bagat..tinandu-si capsorul pe clavicula mea..
asa am dormit pana dimineata..din cand in cand ma trezeam sa fiu sigura ca nu l-am sufocat..
cand ma trezeam ,ridica capsorul imediat ,ma mirosea la gurita si iar se ghemuia in mine..
cand s-au trezit ai mei copii…iar nebunie..de bucurie alerga de colo pana colo ,sarind pe ei..
deci am o mie de intrebari..cum naiba faci potaia sa doarma in casuta ei?
sa nu mai planga dupa noi seara?
ah si cum o faci sa se duca la baie cand are nevoi?
ca ieri mi s-a pisat de 3 ori pe covor…eh da am bagat-o cu botul acolo si dupa am dus-o la baie..banuind ca pricepe..DAR de dimineata in ochi mei s-a cacat tot pe covor si dupa a fugit in baie..sa vezi ce ma astepta acolo ,dand din coada..ce vroia? sa-i zic BRAVO?
cred ca a priceput gresit toata faza cu baia…toata ziua ne urmareste,daca unul se ridica hop si potaia dupa el..sa vada unde se duce ,ce face..
uraste sa ramana singura ,asta am inteles….
cand s-a trezit grasu ,s-a ascuns de el ,langa coapsa mea inca invelita-n patura..
scoatea numa nasu afara si ochi curiosi..
hmm..imi pare mai mult a copil mic decat a caina-n casa..
nu stiu la noapte cum oi dormi..si cu cine mai ales..
desi intr-un fel mi-a placut mult…e dulce..
m-am tampit oficial..va jur
eu is om pisica…mereu am avut pisici…sa le alint ore-n sir..sa-mi zaca pe burtica
desi asta e asa de mic si va ramane mic..imi seamana a pisica,numa ca nu toarce si e mai jucaus..
un caine mare n-as alinta..mi-e tarsa sa si-l mangai..mi se pare mie ca au un miros urat..si la nasul meu .e jale…
eh da asta nu miroase a caine…mai degraba a bebe..e tare dulce..si nu mi-e sila cand ma linge pe maini..
labutele-i is mai subtiri ca ale mele degete…e ca o bijuterie ,fragila..ma induioseaza enorm..
anyway..zi-mi cum il invat la baie si cum il pun sa doarma singur?
poate ii trebe lumina noaptea…asta e?
ah e mini-pinscher…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu