parfum

hmm sa va zic ceva..nu prea le am la capitolul asta..imi cumpar des parfumuri ,imi plac sticlutele si cutiile frumoase dar la fel de des le daruiesc..slava domnului am 2 surori si amice si nurori..
grasu ma arde numa cu asa ceva..ultima data mi-a luat kylie minogue si anterior diavolo al lui banderas..
anyway unul singur mi-e tare drag…boss..e si cel mai vechi ce-l am..are 5 ani in cap,facuti anul asta de ziua mea..
l-am primit cadou..de la un client atunci..ma dau tare rar cu el caci nu vreau sa-l sfarsesc..are o valoare sentimentala..imi reaminteste cine is si unde am fost..
restul is jafuri probabil..luate de la avon…categoric boss e pe gustul meu
alea din spate is ale grasului meu..are mai multe ca mine..ma dau rar si cate putin..am alergie,stranut si ma doare capul daca e prea intens,imi plac alea aproape reci si tare suave..o idee sa se simta doar..tahiti al albastru il dau cu prima ocazie,e prea dulce ..ma enerveaza..luasem anume un parfum ptr alex,zicea ca-i plac cojile de portocala…parfumul avea asa ceva in el ,credeam ca va observa ..ca va simti..kkt..nici n-a bagat de seama gestul meu atat de copilaresc..l-am dat…parfumul adik..surori mele..poate altul va aprecia
grasul prefera sa miros a mine doar..cand ne iubim nu-i place sa simta altceva pe mine ,nici macar deo ptr subtioara..ma cearta ca miros fals..ma trimite din nou la baie..cica eu miros dumnezeieste si nu-mi trebe parfum…bun dar de cel el imi daruieste? probabil ramane in pana de idei cand e vorba de-a-mi cumpara cadou…anyway gata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu