heartbreack hotel

azi ascult whitney houston..

muzica ei mereu ma incarca cu energie pozitiva..

desi melodia asta anume are un final trist..nu conteaza

imi place ca se ridica ea singura ,ca femeie..in ciuda lui..

stiu sa ma ridic..am invatat de mica..

am realizat ca doar eu ma pot ajuta,ca doar pe mine ma am..

am incetat sa mai astept de la altii..

poate din aceasta cauza cica is puternica..

daca omul singur e puternic..atunci ala is eu

nu ma intelege gresit..nu sunt singura de fel…

doar ca trag de mine de una singura,nu astept sa fiu impinsa de la spate..

eh da se gasesc destui sa ma motiveze..doar ca tzelurile lor nu is si ale mele..

nu am de gand sa fac jocului nimanui…desi poate vorbesc mai mult decat trebuie..

inca mai am o problema in a spune “NU”

could a have this kiss?

cred ca toate iubirile trecute lasa urme in noi…urme calde..ii vom iubi o viata doar ca intr-un alt fel..

i’m every woman..

doamne de m-ai stii pe dinautru te-ai uimi de varietatea de femei din mine..una singura la suprafata si atatea in sufletul meu..nu mai stiu care primeaza dar asta face totul atat de intens..si mai usor in viata..caci orice as primi de la azi ,macar una dintre fetele mele va stii sa aprecieze…

i have nothing

asta obisnuiam sa zic…si doamne cat greseam…am tot ce mi-as putea dori vre-odata…sufletul mi-e plin de cald..

iubesc si is iubita…mai mult sau mai putin…dar ceea ce e cel mai important e ca am zis tot ce vroiam sa zic oamenilor dragi mie..am facut ce am vrut ,cand am vrut..m-am impacat cu mine ,cu soarta..si azi is un om nou..am doi copii minunati si energie cat pentru doi oameni la un loc… eh da n-am avut noroc in dragoste dar mai am atata timp in fata…o voi gasi…nu ma las

one of those days..

vei intelege ce-ai avut..si unde ai gresit..va fi tarziu sa te caiesti..

inca ratacesti iubire…sa stii ca eu zambesc

where do broken hearts go?

nicaieri..ele pur si simplu raman in sinea noastra a tuturor…se renasc odata cu o noua iubire..

one moment in time

m-am simtit implinita ca femeie..iubita..am plans de fericire…pentru acea clipa nu ma las..pentru acea traire as lupta pana mor…caci vreau sa simt din nou asa…acum stiu ce cautam..acum stiu cum poate fi si nimic nu ma va mai opri

i will always love you

de asta sa nu te indoiesti niciodata…odata iubit de mine ,mereu vei fi…iubirea din mine nu va muri…nu va muri pentru ca eu o voi hrani..zilnic amintindu-mi de tot ce-a fost mai frumos..si plansa si amarata tot te voi iubi..

te voi ura altadata doar ca sa te primesc inapoi mai dragostoasa ca oricand..ca o mama ce-si iarta al ei copil

run to you

asta am facut toata viata mea…m-am indreptat si ma voi indrepta spre tine…spre dragostea mea

step by step

de dat inapoi nu voi da…n-am dat inca niciodata..caci eu stiu..ca pot ,ca vreau ,ca asa trebuie sa fie..

si oricat de greu ar fi.mai capoasa ca oricand voi pasi spre maine..

caci am murit de mii de ori..de fiecare data cand am plans

si m-am renascut de alte mii de ori..de fiecare data cand am zambit..

si astfel nu pier

i learned from the best

de asta nu ma indoiesc..am ascultat viata si am bagat la cap morala fiecarei zi..

nu am neglijat nimic,n-am uitat nimic …oameni nu stiu nimic

viata are propiile sale legi..viteza ei,sensul ei..

eu nu m-am luptat cu ea….am avut de furca cu alti oameni ca mine..

nu soarta m-a pedepsit…oameni ca mine ,m-au ranit..

………

waw whitney ma influenteaza intr-un mod ciudat…parca nu-s eu si totusi tot eu..

anyway..ascult-o…e superba ,unica …e incredibila

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu