Sfaturi privind consolidarea comentariilor pozitive

Potrivit unui nou sondaj realizat de specialisti, peste 90 la suta dintre respondentii care au parcurs lectura comentariilor online au sustinut ca acele comentarii pozitive au influentat deciziile de cumparare, in timp ce 86 la suta au spus ca deciziile de cumparare au fost influentate de comentarii negative.
Iata 4 pasi simpli pentru a creste volumul si calitatea comentariilor pozitive pe Google:

1) In cazul in care exista o baza de date semnificativ de clienti, sa spune 3500 de clienti sau mai multi, se poate inscrie baza catre o companie specializate de marketing. Ele intrat in parteneriate cu Google pentru a se asigura ca clientii sunt verificati ca autentici si, pur si simplu, se prezinta baza de date si ei vor incepe contactarea clientilor din baza si a le cere opinia pentru comentarii.
Aceste companii sunt parteneri certificati ai Google, asigurandu-se ca clientii sunt mult mai probabil sa raspunda la solicitarile acestora. De asemenea, clientii potentiali vor sti ca toate bazele sunt verificate in mod independent de catre Google pentru a se asigura ca acestea pot fi de incredere. Taxele lor sunt foarte rezonabile si pot deveni o parte din bugetul existent de marketing online.
2) Pentru operatorii de site-uri mai mici, se poate incerca o alta companie cu tarife mai accesibile pentru sistemul de revizuire. Acestea au nsite reguli de activitate care pot ajuta afacerea in obtinerea mai multor comentarii. Ele nu sunt un partener certificat al Google, dar pot oferi in continuare un proces de evaluare independent care asigura faptul ca toate comentariile. sunt 100 % autentice.
3) Crearea propriului program pentru a genera mai multe comentarii. Pur si simplu, se cere clientilor sa scrie un comentariu atunci cand acestia sunt satisfacuti de serviciul respectiv.
Nu trebuie sa se uite a se permite clientilor sa stie exact cat de mare este o astfel de favoare pe care o fac dupa ce scriu o revizuire si sa cunoasca exact modul in care vor beneficia de pe urma lor. Majoritatea clientilor sunt fericiti sa ajute o companie competenta si este un serviciu usor de indeplinit. Atunci cand clientul intelege cat de important este aceasta favoare, ei sunt mult mai probabil sa ofere recompense cu trimiteri, precum si revizuirea lor.
4) Cunoasterea clientilor care scriu comentarii prin contactarea lor imediat, multumindu-le si spunandu-le cat de mult este apreciat ceea ce au facut pentru firma. Cheia aici este de a face aprecierea prompta si sincera. Pentru acest lucru, pur si simplu se monitorizeaza site-urile de revizuire pentru comentarii sau cu un sistem in locul lor, care va anunta de fiecare data cand un nou comentariu este postat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu