Intalnirea de 10 ani

In curand voi avea intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului. Sincera sa fiu, astept si nu prea astept acest moment. De ce? Fiindca daca unele persoane se vor comporta ca si la banchet e clar ca nu s-au schimbat prea mult. Desi mi-e greu sa cred ca in zece ani, nu te-ai maturizat aproape deloc.
 
In timpul asta ce s-a scurs de cand am terminat liceul, nu prea m-am intalnit cu fostii colegi de clasa. Decat foarte rar si cu foarte putini. Insa e adevarat ca cei cu care m-am intalnit, fizic au ramas la fel. Nu stiu din alte puncte de vedere, fiindca din ce vorbesti 10 minute pe strada nu iti poti da seama cat de mult s-au schimbat. Stiu doar ca unii dintre ei, sa-u casatorit si au copii. Altii sunt plecati prin tari straine, iar cativa sunt prin tara singuri si nelinistiti. Intalnirea asta ar trebui sa aiba loc pe la sfarsitul anului. Nu e ceva foarte pompos. Tocmai din aceasta cauza sunt curioasa daca totusi va avea loc. De anuntat s-au anuntat aproape toti. Acuma ramane de vazut daca vor si particpa toti. Eu una vreau sa merg, insa nu as vrea sa dau ochii cu o singura persoana de acolo. O persoana care stiu sigur ca e o prefacuta. Da, probabil or fi sechele din trecut, dar individa atat de rea nu mi-a fost dat sa intalnesc in viata mea.
 
Oricum pe cat posibil, daca se va tine, voi incerca sa ma simt bine, si sa ignor prezentele neplacute din jurul meu. In special pe cele care se lauda la nesfarsit. Astea se pare ca au uitat ca viata deja le-a dat o palma binemeritata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu