In cautarea localului perfect

Nu sunt multe momente in viata unui om care trebuie sarbatorite cu adevarat. Unul dintre cele mai fericite momente este in mod sigur botezul copilului tau. Eu sunt la primul abia. Nu mi-am imaginat vreodata ca am sa fiu parinte si mi-a fost tare greu s a ma obisnuiesc cu stilul asta de viata si sa las la o parte egosimul meu pentru a da tot ce am mai bun in mine, pentru ca acest copil sa aiba toata dragostea, siguranta si confortul posibil.

Dupa nasterea care a trebuit planificata in amanunt si multii bani investiti in clinici medicale de top pentru analize complexe care sa mai linisteasca din gandurile negre care imi invadau sufletul pe parcursul sarcinii, a venit si momentul nasterii. Recunosc ca este o emotie unica si care nu poate fi comparata cu mai nimic altceva. Sa vezi pentru prima data un pui de om nascut din dragostea altor doi este magic. Ca orice roman sadea, mai apoi a inceput calcularea banilor pentru botez. In definitiv acest pas este mai important pentru orice crestin decat nasterea in sine. Cum locuim in Sectorul 4 am inceput sa cautam restaurant botez sector 4 caci am considerat ca asa putem atrage mai multi dintre prietenii nostri. De gasit, am gasit localuri pe placul nostru insa este mult mai dificil sa gasesti si meniu botez sector 4 pe masura asteptarilor tale. De ce? Ei bine este foarte greu sa determini care sunt felurile de mancare care sunt „universale” pentru a vedea cine poate oferi asa meniuri.

Dintre cele 15 restarurante din sector pe care le-am gasit efectuand cautarea restaurant botez sector 4 numai 4 au si un meniu botez sector 4 pe masura. Dupa mari tergiversari am decis care este cea mai buna alegere luand in seama si locurile de parcare accesibile si ne-am decis. Sper ca alegerea iti va veni mai usor tie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu