Facebook friends

De cand cu Facebook-ul putem cu totii sa ne laudam cu sute de prieteni! Ce oameni prietenosi suntem, ce sociabili, ce comunicativi, nu?! Asa ai fi tentat sa crezi, numai ca stim cu totii ca facebook “friendsii” sunt o categorie aparte, iar prietenia pe Facebook se masoara in like-uri, comment-uri mai mult sau mai putin asidue pe la diverse imagini neutre sau personale, si in general daca cumva da Dumnezeu si ne intalnim pe strada ne dam seama ca de fapt nici macar nu ne cunoastem prietenii din lista. 

Nu o sa pot uita niciodata cum m-am intalnit in urma cu ceva vreme cu o prietena de pe Facebook. Evident, nu era prietena si in viata reala, dar ne cunosteam, in orice caz… Ei bine, femeia a trecut pe langa mine ca si cum nu ne-am fi vazut ochi in ochi nici macar o singura data, daramite sa mai si stam la aceeasi masa si sa socializam. Poate am eu o memorie a fetelor si a numelor mai buna decat altii (si de multe ori mi s-a dovedit ca asa este…), dar nici nu pot sa cred ca altii nu au memorie deloc. Mai ales ca nu eu ii trimisesem fetei asteia un friend request, ci ea mie. As fi zis ca din moment ce “ma cere”, stie macar cine sunt si cum arat. Altfel, nu imi imaginez de ce sa vrea sa fim prietene, fie si pe facebook. Ei bine, se pare ca doar pe Facebook unii oameni par familiari si se pare ca ne cunoasteam doar vreme de cateva minute sau ore, dupa caz, cat dureaza sa frunzarim albumele de fotografii ale cuiva. Cat despre viata reala, de ce sa ne cream batai de cap inutile? Bine, n-as fi vrut sa ma imprietesc de-adevaratelea cu fata asta, dar – la naiba! – macar sa ne salutam, nu?! Altfel, pot trece fara sa salut milioane de alti oameni pe care nu ii am in lista de prieteni de pe retelele de socializare, dar macar pe-aia pe care-i am sa-i salut! Cred ca ma gandesc din nou la un unfriend, pentru ca nu imi place ipocrizia si nici nu sunt la concurs cu cineva pentru cat mai multe sute de prieteni in lista, cu orice chip.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu