Cauti remedii impotriva parului deteriorat?

Acum, ca am trecut in sezonul rece, parul are nevoie de ingrijire speciala. Parul meu, in fiecare an cand incepe sezonul friguros, are o stare extraordinara de deteriorata. Imi explic acest fapt prin temperaturile foarte joase, prin vant, vreme, de aceea, daca si voi va identificati cu aceasta situatie, sa stiti ca parul are nevoie de un tratament special pentru a-si reveni si pentru a rezista anotimpului rece. Eu aleg, in calitate de tratament pentru parul meu, produse Fudge Romania.

Am ajuns sa folosesc primul produs Fudge Romania, cand eram la o prietena, ramasesem la ea peste noapte si i-am imprumutat un sampon pentru par. Am fost umita de efectul pe care l-am avut asupra podoabei mele capilare, de aceea mi-am zis ca trebuie si eu neaparat sa-mi comand produse din gama Fudge Romania. Acest tratament special pentru par, pe care il folosesc, indeosebi, in sezonul rece, este un sampon pentru parul deteriorat si uscat, care isi face efectul dupa cateva spalari. Deoarece eu destul de des imi indrept parul, iar de uscat, il usuc de fiecare data cand il spal, parul meu a devenit destul de deteriorat. De aceea are nevoie in mod constant de un tratament pentru reparare si pentru fortificare. Acest sampon special se aplica pe parul umed si se maseaza foarte usor, atat la radacini, cat si pe toata lungimea parului.

Trebuie lasat sa actioneze vreo cinci minute, dupa care se spala din abundenta cu apa. Acest tratament marca Fudge Romania ofera nu doar ingrijire parului, dar si protectie termica, de aceea puteti fara frica sa folositi uscatorul si placa de indreptat. Eu mi-am comandat produsul online, ceea ce va recomand si voua, deoarece este mult mai comod si mai rapid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu