Nu rezist fara cosmetice!

Ca femeie, recunosc, in mod sincer, ca nu as putea sa rezist fara cosmetice. Sunt foarte atenta in acest departament, pentru ca, pana la urma, e vorba de sanatatea pielii mele si necesita o ingrijire atenta si responsabila. De-a lungul timpului am trecut de la un brand la altul, incercand sa gasesc ce anume mi se potriveste mai bine. Am incercat si produse mai ieftine si produse mai scumpe.

Pana la urma am realizat cat de important este sa nu pui un pret pe sanatatea pielii tale, pentru ca te poti alege cu probleme serioase de ten, din cauza unor produse necorespunzatoare din punct de vedere calitativ. Nu spun acum ca acele produse cosmetice costisitoare sunt cele mai bune. Nu. Poti gasi si produse care sa iti satisfaca nevoile si la preturi avantajoase fara a te expune unui risc. Recunosc ca obisnuiam sa imi cumpar intotdeauna produsele din magazine, de exemplu, in cazul fondului de ten, pentru a simti textura acestuia, pentru a observa nuanta mai bine. Am gasit unele produse carora le-am ramas fidela si pe care nu simt nevoia sa le inlocuiesc momentan. Aici ma refer la fondul de ten, la pudra si la tusul pe care il folosesc pentru contur. Nu ma gandesc sa le substitui, dar nu am sa ezit sa achizitionez ceva mai bun, daca voi gasi ceva mai bun.

Cand vine vorba de creioane si linere pentru conturul ochilor si al buzelor, apelez la mediul online. Stiu ca multe femei sunt sceptice in ceea ce priveste achizitionarea de produse cosmetice de pe internet. Atata timp cat site-ul este unul cu review-uri pozitive si cu o oarecare notorietate nu vad de ce ar exista aceasta ingrijorare in plus. Am gasit pe www.myieftin.ro o foarte buna selectie de creioane cu ajutorul carora imi pot crea look-ul dorit. Am devenit deja o cumparatoare fidela, mai ales pentru ca pot gasi acolo si branduri cu renume si nu trebuie sa mai irosesc timpul umbland prin magazine. Va recomand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu