Cat de mult ne poate ajuta un psiholog?

Parerea mea e ca ne poate ajuta foarte mult. Asta daca nu esti o persoana care impresia ca psihologul ajuta oamenii nebuni. Nu, psihologul ajuta acele persoane care se afla intr-o situatie extrema si nu mai au cum sa se ajute  singuri. Eu am trecut pragul unui psiholog si bine am facut. Nici in ziua de azi nu imi pare rau.
 
M-a ajutat mult, sa trec peste niste probleme personale, probleme pe care le-am dobandit in scoala generala. Nu stiam sa ma bucur de perioada adolescentei, fiindca imi era frica sa nu fiu respinsa. Norocul meu a fost ca fetele cu care m-am imprietenit, m-au rugat sa vorbesc cu psiholoaga scolii. Si am prins curaj, tocmai pentru ca era o persoana tanara. Mergeam la ea de doua ori pe saptamana si stateam cam o ora. Si mi-am dat atunci seama, ca mai erau si alti tineri care i-au trecut pragul si nu le era rusine sa recunoasca. Nu am umblat la ea foarte mult, doar vreo cateva luni, dar a fost suficient ca sa ma ajute sa-mi recuperez stima de sine. Azi, as recomanda tuturor persoanele care s-au pierdut undeva pe drum, sa mearga la psiholog. In urma cu ceva vreme am avut o problema destul de grava in familie cu fratele meu. Iar cei de la SMURD, ne-au rugat sa mergem toata familia la un psiholog. Tata a refuzat din start, spunand ca el nu e nebun si nu are de ce sa mearga acolo. Degeaba am insistat si i-am spus ca e pentru binele fratelui meu. Nu a vrut si pace.
Psihologul e una, iar psihiatrul e altul. Psihiatrul e singurul care are dreptul sa prescrie medicamente. Din cate stiu eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu