Lectii de la tara

Astazi a fost o zi plina de lucruri interesante si am invatat multe aspecte ale vietii de la tara. Este bine si frumos sa ai pe masa numai alimente bio, insa acest lucru are in spate multa, multa munca.

Mi-am inceput ziua prin a sadi salata in pamantul umed si proaspat sapat. Planta se sadeste toamna, pentru ca odata instaurata primavara timpurie sa rasara si in urmatoarea luna sa fie buna de mancat. Cui nu ii place salata verde asortata cu ulei de masline, cu otet, zahar si sare? Ideal ar fi ca peste toate acestea sa fie rasa branza proaspata, de la vaca pe care o cresti chiat tu. In felul acesta te feresti de chimicalele care se gasesc din plin pe raftul din supermarket.

Dupa ce am terminat de sadit salata, am plantat ceapa, care nu se va manca la primavara, ci chiar in anul acesta daca vremea este favorabila. Frunzele verzi si aromate ce vor rasari din bulbi se pot asezona la diferite mancaruri.

Dupa cum am spus mai sus, este bine daca poti avea grija de o vaca, pentru ca acest lucru are beneficiile lui, desi trebuie sa muncesti. Astazi am fost la camp, pentru a muta vaca din cand in cand, ca sa manance iarba cat mai buna si din diferite locuri. La lasarea intunericului, am fost dupa ea, ca sa o aduc in grajd. Este o mare bucurie sa poti manca branza proaspata sau sa bei laptele de vaca abia muls.

Nu este usor sa traiesti la tara, dar cu siguranta mancarea este mult mai sanatoasa si gustoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu