Ajutor de educatoare

Gradinita fetitei mele ofera posibilitatea parintilor sa participe la activitatile grupei. Practic sa fim educatori pentru o zi. De mult ma tot gandeam sa fac treab asta, dar nu am avut cu cine sa o las pe cea mica. Prin urmare, de cum a avut sotul timp sa stea cu L., am vorbit cu educatoarele si am stabilit de comun acord o zi, in care sa fiu si eu educatoare. I-am spus si fetitei mari, ca urmeaza sa stau cu ea la gradinita in ziua urmatoare. A fost tare bucuroasa ea, saraca avea impresia ca voi sta toata ziua cu ea, acolo.

Dimineata, am purces amandoua spre gradinita, povestind despre tot ce ii trecea fetitei mele prin capsorul ei frumos. Am ajuns la gradi, si am intrat in grupa.in prima faza, trebuie sa astepti sa se adune toti copiii, fiindca abia la ora 8, 8 si ceva se serveste micul dejun. Pana se aduna toti copiii, au activitate libera, fiecare se joaca in voie, sub stricta supraveghere a educatoarei. Se serveste micul dejun. Toti copiii isi aduna jucariile, si isi alege fiecare locul la masa. Mancarica din dimineata respectiva: panie cu unt si cascaval. Eu mi-am gasit un loc linistita, si urmaream sa vad ce fac piticii. Gaza mea a inceput sa comenteze de zor. Ca nu ii place casacavalul, ca nu ii e foame, ca vrea la baie. Am ignorat-o total. Intr-un final a fost musai sa manace si ea. Educatoarea a facut prezenta fix ca la scoala. Erau asa draguti cand ridicau mana. Dupa micul dejun  a urmat un respiro. Mersul la baie. Apoi s-au intalnit pe coridor cu ceilalti colegi, din celelalte grupe. Intrand in sala de grupa, s-a facut putina miscare, si apoi au inceput activitatea propriu zisa. Au vorbit despre anotimpuri. Toti se inghesuiau sa raspunda intrebarilor puse de educatoare. A urmat gustarea si din nou joaca.

Din pacate, eu a trebuit sa plec, insa timpul petrecut acolo, m-a facut sa-mi dau seama cat de speciali sunt copiii. Nu doar ai mei, ci toti copiii. Si cat respect merita educatoarele. Sa nu credeti ca pana atunci nu  le-am respectat, dar parca pana in acea zi, nu mi-am dat seama cat de mult muncesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu